![Sklep internetowy pharmashop24.pl](/upload/pharmashop24/logos//logo-na-strone-sklepu.jpg)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Najczęściej zadawane pytania
![delivery.png](/upload/pharmashop24/images//delivery.png)
Dostawa i wysyłka
- Kiedy otrzymam moją paczkę?
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
- Jakie są rodzaje przesyłek?
- Paczka w Ruchu – wysyłka przesyłek do kiosku RUCHu.
- Paczkomaty InPost 24/7 – przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu firmy InPost i będzie można ją odebrać po otrzymaniu kodu odbioru.
- Kurier DPD – przesyłka zostanie dostarczona przez firmę kurierską DPD.
- Interesuje mnie odbiór osobisty zamówienia. Czy jest taka możliwość?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.
- Czy jeśli złoże zamówienie dzisiaj, to kiedy mogę się spodziewać paczki?
Zamówienia są wysyłane najpóźniej 24 godziny od momentu złożenia i opłaty zamówienia. W praktyce jednak znaczna większość zamówień złożonych do godziny 10:00 zostaje wysłana w tym samym dniu. Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 10:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.
- Czy wysyłacie za granicę?
Wysyłka zagraniczna możliwa tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
- Co zrobić, gdy przesyłka dostarczona kurierem jest uszkodzona?
Za każdym razem prosimy o sprawdzenie w momencie otrzymania swojego zamówienia, czy przesyłka nie posiada znamion uszkodzenia. Jeśli je posiada, zanim podpiszesz odbiór przesyłki, poinformuj kuriera o chęci złożenia reklamacji. Wtedy spisze on specjalny protokół reklamacyjny, a przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Po rozpatrzeniu reklamacji zamówienie zostanie ponownie wysłane.
![credit-cards-accepted.png](/upload/pharmashop24/images//credit-cards-accepted.png)
Płatności
- Jak zapłacę za zakupy?
- Przelew na rachunek bankowy
- Przy odbiorze, czyli za pobraniem
- Szybkim przelewem za pomocą serwisu Sky-Pay
- Jaki są dane do przelewu bankowego?
W tytule przelewu zamawiający powinien podać numer zamówienia.
MedFuture Sp. z o.o.
Pl. Powstańców Śląskich 16-18
53-314, Wrocław
ING BSK
nr konta PLN: 27 1050 1575 1000 0090 3015 7805
nr konta EUR: 90 1050 1575 1000 0090 3015 8126
- Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na moje konto?
Zgodnie z regulaminem sklepu, zwrot nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, jednakże wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zwroty dokonywane są bez zbędnej zwłoki.
Zwrot towaru
- Paczka trafiła do mnie, ale w środku znajdował się uszkodzony towar. Co mam robić?
W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt, prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji: https://pharmashop24.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje
- Kiedy powinien odesłać zwracany towar?
Powinieneś odesłać zwracany towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Gdzie należy odesłać zwracane produkty?
Zwroty należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Medfuture Sp. z o.o., ul. Kościuszki 234B, 26-500 Szydłowiec.
Jeżeli masz wątpliwości, gdzie odesłać zwracane przedmioty skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailowo.
- Czy zwrócicie mi koszty dostawy?
Tak, zwrócimy Ci koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie. Jeżeli wybierzesz droższy środek transportu, nie otrzymasz zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
Pamiętaj, że w przypadku, gdy wysyłka jest darmowa, należy traktować tę opcję jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy. Jeżeli wybrałeś inną, odpłatną, to po odstąpieniu od umowy nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu tych kosztów.
![Projekt-bez-tytulu-7.png](/upload/pharmashop24/images//Projekt-bez-tytulu-7.png)
Inne pytania
- W jaki sposób mogę zalogować się na Pharmashop24?
Jeśli jesteś nowym klientem Pharmashop24 możesz w kilku prostych krokach utworzyć konto klienta. Kliknij pole „Strefa klienta”, następnie „Zarejestruj się”, wypełnij wszystkie wymagane pola i potwierdź przyciskiem „Rejestracja” Jeśli posiadasz już konto na Pharmashop24 wybierz „Strefa klienta”, kliknij przycisk „Zaloguj się”, a następnie podaj swój adres e-mail oraz hasło.
- Czy mogę dostać informację o składnikach, terminie ważności i kraju pochodzenia produktu?
Powyższe informacje znajdują się w tabeli informacyjnej na karcie produktu. W razie braku potrzebnych informacji lub dodatkowych pytań prosimy dzwonić w Dział Obsługi Klienta pod numerem +48 798 350 682.
- Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia
Przyczyny mogą być różne: Sprawdź folder „SPAM”. Prawdopodobnie tam znajduje się potwierdzenie Twojego zamówienia.
Możliwe jest również, że pomyliłeś się przy wpisywaniu adresu e-mail. Skontaktuj się wtedy z naszym Działem Obsługi Klienta, a Twój adres e-mail zostanie szybko zmieniony.
Inną przyczyną może być niezakończony proces zamówienia spowodowany problemami z płatnością. W tym przypadku także skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
- Czy mogę składać zamówienia telefonicznie?
Tak, istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie pod numerem: +48 798 350 682
- W jaki sposób mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie w FAQ, możesz skontaktować się z nami telefonicznie: +48 798-350-682 lub +48 536 327 688 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30 lub drogą mailową pod adresem biuro@pharmashop24.pl