• Najczęściej zadawane pytania

delivery.png

Dostawa i wysyłka

  1. Kiedy otrzymam moją paczkę?

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

  1. Jakie są rodzaje przesyłek?
  • Paczka w Ruchu – wysyłka przesyłek do kiosku RUCHu.
  • Paczkomaty InPost 24/7 – przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu firmy InPost i będzie można ją odebrać po otrzymaniu kodu odbioru.
  • Kurier DPD – przesyłka zostanie dostarczona przez firmę kurierską DPD.
  1. Interesuje mnie odbiór osobisty zamówienia. Czy jest taka możliwość?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

  1. Czy jeśli złoże zamówienie dzisiaj, to kiedy mogę się spodziewać paczki?

Zamówienia są wysyłane najpóźniej 24 godziny od momentu złożenia i opłaty zamówienia. W praktyce jednak znaczna większość zamówień złożonych do godziny 10:00 zostaje wysłana w tym samym dniu. Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 10:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.

  1. Czy wysyłacie za granicę?

Wysyłka zagraniczna możliwa tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

  1. Co zrobić, gdy przesyłka dostarczona kurierem jest uszkodzona?

Za każdym razem prosimy o sprawdzenie w momencie otrzymania swojego zamówienia, czy przesyłka nie posiada znamion uszkodzenia. Jeśli je posiada, zanim podpiszesz odbiór przesyłki, poinformuj kuriera o chęci złożenia reklamacji. Wtedy spisze on specjalny protokół reklamacyjny, a przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Po rozpatrzeniu reklamacji zamówienie zostanie ponownie wysłane.

credit-cards-accepted.png

Płatności

  1. Jak zapłacę za zakupy?
  • Przelew na rachunek bankowy
  • Przy odbiorze, czyli za pobraniem
  • Szybkim przelewem za pomocą serwisu Sky-Pay
  1. Jaki są dane do przelewu bankowego?

W tytule przelewu zamawiający powinien podać numer zamówienia.

MedFuture Sp. z o.o.

Pl. Powstańców Śląskich 16-18

53-314, Wrocław

ING BSK

nr konta PLN: 27 1050 1575 1000 0090 3015 7805

nr konta EUR: 90 1050 1575 1000 0090 3015 8126

  1. Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na moje konto?

Zgodnie z regulaminem sklepu, zwrot nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, jednakże wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zwroty dokonywane są bez zbędnej zwłoki.

Projekt-bez-tytulu-6.png
Zwrot towaru

  1. Paczka trafiła do mnie, ale w środku znajdował się uszkodzony towar. Co mam robić?

W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt, prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji: https://pharmashop24.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje

  1. Kiedy powinien odesłać zwracany towar?

Powinieneś odesłać zwracany towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  1. Gdzie należy odesłać zwracane produkty?

Zwroty należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Medfuture Sp. z o.o., ul. Kościuszki 234B, 26-500 Szydłowiec.

Jeżeli masz wątpliwości, gdzie odesłać zwracane przedmioty skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailowo.

  1. Czy zwrócicie mi koszty dostawy?

Tak, zwrócimy Ci koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie. Jeżeli wybierzesz droższy środek transportu, nie otrzymasz zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.

Pamiętaj, że w przypadku, gdy wysyłka jest darmowa, należy traktować tę opcję jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy. Jeżeli wybrałeś inną, odpłatną, to po odstąpieniu od umowy nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu tych kosztów.

Projekt-bez-tytulu-7.png

Inne pytania

  1. W jaki sposób mogę zalogować się na Pharmashop24?

Jeśli jesteś nowym klientem Pharmashop24 możesz w kilku prostych krokach utworzyć konto klienta. Kliknij pole „Strefa klienta”, następnie „Zarejestruj się”, wypełnij wszystkie wymagane pola i potwierdź przyciskiem „Rejestracja” Jeśli posiadasz już konto na Pharmashop24 wybierz „Strefa klienta”, kliknij przycisk „Zaloguj się”, a następnie podaj swój adres e-mail oraz hasło.

  1. Czy mogę dostać informację o składnikach, terminie ważności i kraju pochodzenia produktu? 

Powyższe informacje znajdują się w tabeli informacyjnej na karcie produktu. W razie braku potrzebnych informacji lub dodatkowych pytań prosimy dzwonić w Dział Obsługi Klienta pod numerem +48 798 350 682.

  1. Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia

Przyczyny mogą być różne: Sprawdź folder „SPAM”. Prawdopodobnie tam znajduje się potwierdzenie Twojego zamówienia.

Możliwe jest również, że pomyliłeś się przy wpisywaniu adresu e-mail. Skontaktuj się wtedy z naszym Działem Obsługi Klienta, a Twój adres e-mail zostanie szybko zmieniony.

Inną przyczyną może być niezakończony proces zamówienia spowodowany problemami z płatnością. W tym przypadku także skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

  1. Czy mogę składać zamówienia telefonicznie?

Tak, istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie pod numerem: +48 798 350 682 

  1. W jaki sposób mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta? 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie w FAQ, możesz skontaktować się z nami telefonicznie: +48 798-350-682 lub +48 536 327 688 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30 lub drogą mailową pod adresem biuro@pharmashop24.pl